Friday 25 December 2015

Alhamdulillah. Harga terkini teh hijau thai promosi

Assalamualaikum.

Buat pengunjung blog, terima kasih kerana sudi bertandang ke mari. Saya pun lama tidak buat apa-apa posting di sini.

Kali ini, saya ingin memperkenalkan harga terkini, setelah melihat kembali kos-kos yang terbabit dalam perniagaan ini. Kalau dulu harganya RM15 sepaket, kini,

HARGA TERKINI HANYA RM13 SAHAJA!!!

Insyallah, tuan puan yang berminat hendak merasai sendiri keharuman, keenakan, dan khasiat yang terkandung oleh teh hijau ini, bolehlah direct menghubungi saya:

Us.Fadhil
010-3442970
Sms/call/wasup/telegram

Juga saya buka peluang kepada sabahat pengunjung yang ingin berniaga teh hijau ini secara agen di kawasan masing-masing, boleh hubungi saya di nombor tertera di atas.

Insyallah. Semoga usaha ini diberkati Allah. Amin.


No comments:

Post a Comment